27 May 2013

hararei

TOKU HARAREI 






I te hararei i mahi matou he hararei wataka.
Te ingoa o te hararei wataka ko te wahine toa.


I te ra ratapu i haere ahau ki te waiariki purea trust
mo he hui mo te wataka. I korero matou nga ingoa me nga pepeha.


Rima tekau i haere matou ki te ac baths i taupo.
Ki toku nei whakaaro mo te ac baths, he tino wera te wai
me na he mamae ana oku mahuna me ona karu.
Toru tekau miniti kei te toi i ekai matou chicken paraua me te pihikete.


Ireira ka haere matou i te titiro mo te waikato awa.
I tino nui te awa waikato kaua e kaukau i roto i te awa
i mate koe.


I hoki matou ki rotorua me haere ki te papa haponi Kezwick park.
I mahi matou mo nga moenga me ona kakahu.
I haere ana e rima nga kotiro i te mahi i rotoi te wharekai.
Mo te kai i e kai matou beef pork cabbage roast potatos me gravi.
Ireira i takaro matou nga kemu i te po.




No comments:

Post a Comment